+420 603 428 059, +420 251511326

Nádražní 92, 150 00 - Praha 5
SERVIS@L-SHOP.CZ
Provozní doba: Po-Pá 9-12 a 13-18

FAQ

(často kladené otázky)

  • Kolik bude stát moje oprava a kdy bude dokončena?
    Předběžnou cenu opravy a termín dokončení sdělí servisní technik po vyplnění a odeslání poptávkového formuláře ZDE.
  • Jak objednat opravu?
    Po vyplnění poptávkového formuláře a schválení předběžné kalkulace opravy můžete objednat opravu a svoz zakázky zdarma do servisu ZDE, nebo telefonicky ZDE.
  • Zakázku nemohu osobně vyzvednout. Jak mám postupovat?
    Dokončenou zakázku můžeme zaslat na dobírku  na adresu zákazníka dopravní službou, daňový doklad mailem, nebo poštou, jiný postup lze dohodnout telefonicky.
  • Moje zakázka byla svezena do servisu a konečná cena opravy, stanovená technikem  je příliš vysoká, nebo zařízení je neopravitelné. Budu za diagnostiku něco platit?
    Ne, v případě, že zákazník se rozhodne opravu nerealizovat, uhradí jen cenu svozu zakázky, tj. Kč. 150,- bez DPH. Zařízení můžeme také za poplatek odeslat zpět na adresu zákazníka.
  • Jaká je záruka na náhradní díly, použité při opravě?
    Na nové náhradní díly poskytujeme zpravidla záruku dva roky, na bazarové díly pro starší zařízení individuálně dle dohody se zákazníkem, zpravidla šest měsíců.
  • Jaká je záruka na vlastní opravu (na práci)?
    Na mechanické opravy poskytujeme záruku šest měsíců (zákonná záruka je tři měsíce).
  • Objednal jsem svoz zakázky do servisu. Kdy bude vyzvednuta?
    Zakázku je možno vyzvednout v pracovní dny 8.00-17.00, termín bude stanoven po dohodě servisu  se zákazníkem. U mimopražských zákazníků budete kontaktováni přepravcem.
  • Jak připravit zakázku ke svozu? (přeprava na území hl.m. Prahy)
    Zakázka může být převzata kurýrem i bez obalu, doporučujeme však zařízení alespoň základním způsobem zabalit (igel.taška, papírová krabice).
  • Jak připravit zakázku ke svozu? (přeprava mimo území hl.m. Prahy)
    Zařízení je třeba kvalitně zabalit do přiměřeně mechanicky odolného obalu, nevhodně zabalená zakázka nebude převzata dopravní službou, nebo může být cestou poškozena.
  • Je třeba zakázku před svozem do servisu nějak označit?
    Ne, není to nutné. Můžete však pro usnadnění obal označit přiděleným číslem zakázky, nebo svým jménem.
  • Je potřeba k odesílanému zařízení přiložit nějaké kabely (napájecí, datové, a pod.)?
    Ne, napájecí kabely není třeba zasílat, vyjímka jsou notebooky a tablety, zde je vždy lepší přiložit i napájecí adaptér, u některých typů  oprav je to nutné.
  • Jak se dozvím, že zařízení dorazilo v pořádku do servisu?
    Příjem zakázky servis potvrdí mailem, nebo telefonicky. U pražských zákazníků zpravidla ještě tentýž den, u mimopražských během jednoho až dvou pracovních dnů.
  • Jak se dozvím, jak postupuje oprava mého zařízení?
    Informace o průběhu opravy sdělí servisní technik na vyžádání. V případě, že bylo nutno objednat nějaký náhradní díl, informuje technik zákazníka automaticky o datu dodání.
  • Jak se dozvím, že zakázka byla dokončena?
    Informace o dokončení zakázky bude odeslána na kontaktní údaje, které jste uvedli v objednávkovém formuláři (mobil, mail).
  • Jakým způsobem je možno opravu uhradit?
    Hotově, nebo kartou při převzetí zakázky v servisu, nebo hotově dopravci při platbě dobírkou. Možná je i platba předem na účet.